برنامه‌ریزی حامیان آمریکایی فلسطین برای تظاهرات مقابل نتانیاهو-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

برنامه‌ریزی حامیان آمریکایی فلسطین برای تظاهرات مقابل نتانیاهو

فعالان ضد جنگ آمریکا قصد دارند تظاهرات بزرگی را در جریان سفر نتانیاهو به واشنگتن در هفته جاری برگزار کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۰۹۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، فعالان علیه جنگ خونین رژیم صهیونیستی در غزه قصد دارند در روز چهارشنبه همزمان با سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در کنگره، تظاهراتی را در مقابل ساختمان کنگره برگزار کنند.

 

براساس گزارس القدس العربی، پلیس آمریکا انتظار دارد تعداد زیادی از معترضان در این تظاهرات شرکت کنند، به همین دلیل در حال انجام تمهیدات امنیتی بیشتری است، اما گفت هیچ تهدید شناخته شده‌ای وجود ندارد.

 

نتانیاهو امروز به واشنگتن سفر خواهد کرد تا در ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد) قبل از نشست مشترک کنگره آمریکا سخنرانی کند. انتظار می‌رود که او با جو بایدن، رئیس جمهور این کشور نیز دیدار کند.

 

آمریکا شاهد ماه‌ها اعتراض گروه‌های همبستگی با فلسطین و دانشجویان به دلیل حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ غزه بود که منجر به شهادت حداقل ۳۸۹۸۳ فلسطینی و آواره شدن تقریبا تمام جمعیت نوار غزه شد. 

 

 انتظار می‌رود ائتلافی از گروه‌ها در تظاهرات شرکت کنند، از جمله گروه پاسخ یا اکنون اقدام برای توقف جنگ و پایان دادن به نژادپرستی، گروه کد پینک به رهبری زنان، گروه‌های فلسطینی از جمله جامعه فلسطینی آمریکایی و گروه‌های یهودی مانند صدای یهودی برای صلح.

 

کد پینک گفت سازمان دهندگان اتوبوس‌هایی را برای مدافعان حقوق بشر فراهم کردند تا از چندین ایالت در سراسر کشور به واشنگتن بیایند.

 

پلیس کنگره آمریکا گفت: ما انتظار داریم تعداد زیادی از معترضان در این تظاهرات حاضر شوند. برنامه ما شامل اضافه کردن پرسنل امنیتی بیشتر است. 

 

این پلیس در پستی خواستار تشکیل خط قرمز مردمی در اطراف ساختمان کنگره در روز چهارشنبه شد، زیرا معترضان از دولت آمریکا به دلیل ترسیم خط قرمز در حمایت از اسرائیل با وجود تلفات جنگ انتقاد خواهند کرد.

 

در همین حال حدود ۲۳۰ کارمند ناشناس کنگره از ۱۲۲ دفتر نامه‌ای را امضا کردند که هفته گذشته منتشر شد و از روسای خود خواستند به سخنرانی نتانیاهو در ۲۴ ژوئیه در کنگره اعتراض کنند یا آن را تحریم کنند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده